loading...
K00R0$H $4GH!R
KOOROSH AHMARI بازدید : 41 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

اه ... اه اي خانه ي ويران من                       تا ابد جا مانده اي در ياد من

قامتم خم ميشود بر خاك تو                          مي زنم بوسه به روي پاك تو

من تو را اباد ميسازم وطن                            من برايت ميدهم اين جان و تن

من برايت قصه مي گويم ز ايران كهن               از زنان و مردماني خوش سخن

روزگاري خاك ما آباد بود                                از همه نيرنگ ها آزاد بود

روزگاري راستي در دين ما                            جشن و شادي و سرور ، آيين ما

هم وطن بيدار شو ، بيدار شو                       در تن ايران فروشان خار شو

مشت باش و بكوبش بر دهان                       بر دهان خائنان اين زمان

روزگاري را ز ديرين ياد كن                             بر فراز قله ها فرياد كن :

من تو را آباد ميسازم وطن                           من برايت ميدهم اين جان و تن ..

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در باره ی سایت چیست؟
    محبوب ترین شاه هخامنشی؟
    به ایرانی بودن خود افتخار میکنید؟
    پیام مدیر

    با سلام خدمت شما


    امید وارم ساعات خوبی را در وبلاگ من داشته باشید

    ایران

    جاودان باد سرزمین ایـــــــــــــران

                                                و

                                                       خداوند نگهدارش باد




                                          


    کوروش کبیر
    کوروش کبیر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 2,782